Kielce, 17.11.2020 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE nr 4/11/2020/PNA! W CELU ROZEZNANIA RYNKU NA PRZEPROWADZENIE INDYWIDUALNEGO WSPARCIA MOTYWACYJNEGO (PSYCHOLOGICZNEGO)
W związku z realizacją projektu „Postaw na aktywność!”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej XIII Rynek pracy, Działania XIII.2 Aktywizacja zawodowa, Typ projektu A Kompleksowe programy na rzecz aktywizacji zawodowej osób pozostających bez pracy, Fundacja EFEKT MOTYLA z siedziba ul. Szymanowskiego 3/58, 25-361 Kielce (Liderem projektu), Stowarzyszenie PROREW ul. Kasztanowa 12/15, 25-555 (Partnerem projektu), kierując się zasadą rozeznania rynku, a także efektywnego zarządzania finansami Lider projektu kieruje zapytanie o przedstawienie oferty cenowej na realizację usługi: Przeprowadzenia indywidualnego wsparcia motywacyjnego (psychologicznego).
- SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
___________________________________________________________________________________________
- Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wsparcia dla Uczestników Projektu pn. „Postaw na aktywność!” – 70 osób w wieku 30 i więcej, zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, które w pierwszej kolejności wymagają aktywizacji społecznej, zamieszkujących
w rozumieniu KC w woj. małopolskim na terenie powiatów: brzeskiego, chrzanowskiego, dąbrowskiego, gorlickiego, limanowskiego, nowosądeckiego, nowotarskiego, olkuskiego, oświęcimskiego, proszowickiego, suskiego, tarnowskiego, m.Tarnów, tatrzańskiego, wadowickiego, wielickiego wyłącznie pozostających bez zatrudnienia, biernych zawodowo, bezrobotnych, należących do co najmniej jednej z grup w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy: kobiet, osób z niepełnosprawnościami, osób powyżej 50 roku życia, osób długotrwale bezrobotnych, osób o niskich kwalifikacjach oraz bezrobotnych mężczyzn w wieku 30-49 lat nienależących do ww. grup.
1.2. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie wsparcia dla Uczestników Projektu pn. „Postaw na aktywność!”, tj.:
Indywidualne spotkania w ramach wsparcia motywacyjnego (psychologicznego) dla 70UP – w łącznym wymiarze 420h, tj. 6h/1UP; Wsparcie będzie każdorazowo wynikało z IPD i będzie miało na celu budowanie motywacji UP, zwiększając ich samoocenę i pomagać im rozwiązać bieżące trudności w sferze zawodowej i osobistej, co pozwoli osiągnąć trwałe efekty zmiany postawy i sytuacji UP.
Zamawiający dopuszcza możliwość udziału podwykonawców.
- TERMIN I MIEJSCE WYKONANIA ZAMÓWIENIA
___________________________________________________________________________________________
2.1. Termin wykonania zamówienia:
– od dnia podpisania umowy do 30.09.2021 r. lub dłużej, jednak w trakcie trwania projektu.
Zamawiający zastrzega, iż termin realizacji zamówienia może ulec zmianie. Indywidualne spotkania
w ramach indywidualnego wsparcia motywacyjnego (psychologicznego) odbywać się będą według harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego i dostosowanego do potrzeb UP.
2.2. Miejsce wykonania zamówienia:
– województwo małopolskie, w powiatach: brzeskiego, chrzanowskiego, dąbrowskiego, gorlickiego, limanowskiego, nowosądeckiego, nowotarskiego, olkuskiego, oświęcimskiego, proszowickiego, suskiego, tarnowskiego, m. Tarnów, tatrzańskiego, wadowickiego, wielickiego
Miejsce do realizacji zapewni Zamawiający. Z uwagi na fakt, iż rekrutacja uczestników do projektu nie została jeszcze zakończona, nie jest możliwe wskazanie dokładnego miejsca prowadzenia wszystkich zajęć. W trosce o zapewnienie UP możliwie dogodnego korzystania z zajęć poradnictwa psychologicznego Zamawiający planuje uruchomienie zajęć w lokalizacji, która będzie odpowiadała większości UP. Zamawiający na 3 dni przed rozpoczęciem poradnictwa w danej edycji poinformuje Wykonawcę o miejscu realizacji zadania.
- WYMAGANIA
___________________________________________________________________________________________
Od Psychologów z ramienia Wykonawców wymagane będzie posiadanie wykształcenia wyższego psychologicznego oraz minimum 2-letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe związane z diagnostyką psychologiczną osób dorosłych.
- OBOWIĄZKI WYNIKAJĄCE Z ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 Z DNIA 27 KWIETNIA 2016 r.
___________________________________________________________________________________________
4.1. W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO) informujemy, że w Załączniku nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego zamieściliśmy klauzulę informacyjną o ochronie danych osobowych. Wykonawcy zobowiązani są do zapoznania się
z treścią klauzuli informacyjnej.
4.2. Wykonawca wyrażający zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji projektu „Postaw na aktywność!”, a w szczególności ustalenia wartości zamówienia, którego dotyczy przedmiotowe rozeznanie rynku jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu klauzuli zgody stanowiącej Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego.
4.3. Wykonawca ma obowiązek podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby udziału
w postępowaniu, wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 i 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. W celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w postępowaniu oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
- DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW
___________________________________________________________________________________________
5.1. DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW:
- Wypełniony Formularz oferty cenowej – Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego,
- Klauzula informacyjna z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) – Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego,
- Klauzula zgody – Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania ofertowego,
- Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych
w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – Załącznik nr 4 do niniejszego Zapytania ofertowego, - Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia – Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania ofertowego,
- Życiorys zawodowy osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
- Komplet dokumentów potwierdzających:
– posiadane wykształcenie i kwalifikacje (dyplomy, certyfikaty) dla każdej z osób przewidzianych do realizacji zamówienia,
– posiadane doświadczenie zawodowe w pracy z osobami zagrożonymi ubóstwem lub wykluczeniem społecznym (referencje i/lub protokoły odbioru usługi i/lub umowy) dla każdej z osób przewidzianych do realizacji zamówienia.
- TRYB SKŁADANIA OFERT
___________________________________________________________________________________________
6.1. Oferty można składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego:
Fundacja EFEKT MOTYLA
- Szymanowskiego 3/58
25-361 Kielce
w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Oferta na przeprowadzenie indywidualnego wsparcia motywacyjnego (psychologicznego) w związku z realizacją projektu „Postaw na aktywność!”
6.2. Termin składania ofert upływa 25.11.2020 r. o godz. 16:00.
6.3. Biuro Zamawiającego czynne jest od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00.
6.4. Osoby upoważnione do kontaktu: Kinga Chrzan, tel. 535 839 955.
- KRYTERIA WYBORU OFERTY
___________________________________________________________________________________________
7.1. Ocenie zostaną poddane oferty niepodlegające odrzuceniu.
7.2. Postępowanie zostanie rozstrzygnięte w przypadku złożenia co najmniej trzech ofert niepodlegających odrzuceniu.
7.3. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą:
- Cena: waga 100%,
Kryterium Cena (C) będzie oceniane w wyniku porównania najniższej ofertowanej ceny (Cmin) z ceną podaną w ocenianej ofercie (Coof), tj: C = Cmin. / Coof. 100pkt x 100%
7.4. Cena w ofercie musi być podana w walucie polskiej i być ceną brutto, tzn. obejmować wszystkie należne podatki, obciążenia i koszty.
7.5. Oferent w przedstawionych dokumentach musi dołożyć należytej staranności w celu przedstawienia rzetelnych informacji, zgodnych z prawdą. Oferent może uzyskać maksymalnie 100%.
7.6. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, albo z dokładnością wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
7.7. Zamawiający wybierze Wykonawcę, którego oferta otrzyma najwyższą łączną liczbę punktów.
__________________________________________________________________________________
Fundacja EFEKT MOTYLA z siedzibą w Kielcach informuje, że niniejsze Zapytanie ofertowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego
FORMULARZ OFERTOWY
Nazwa oraz adres Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………………………………………….
Nr tel.: …………………………………………………………
E-mail: …………………………………………………………
(1) Nazwa usługi | (2) Proponowana cena brutto za 1h zegarową realizacji usługi | (3) Łączna liczba godzin usługi do realizacji** | (4) Proponowana łączna cena brutto za realizację usługi*, tj:
(cena brutto za 1h zegarową (2) x łączna liczba godzin (3)) |
Indywidualne wsparcie motywacyjne (psychologiczne) | 420 |
*Cena ofertowa obejmuje 100% kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; 1 godzina = 60 minut
**Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany łącznej liczby godzin usługi.
Do oferty cenowej w załączeniu składam:
– ……………………………………………………………………….
– ……………………………………………………………………….
– ……………………………………………………………………….
– ……………………………………………………………………….
– ……………………………………………………………………….
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa krajowego
i europejskiego. Oświadczam, że spełniam określone w Zapytaniu ofertowym warunki.
…………………………………….…………………………………………………..
pieczęć i podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej do
reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego
Klauzula informacyjna z art. 13 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO)
Z dniem 25 maja 2018 r. weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (potocznie nazywana „RODO”).
W związku z tym, zgodnie z art. 13 i art. 14 informujemy, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych są:
1.1. Zarząd Województwa Małopolskiego, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
1.2. Minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa.
- Podmiotami przetwarzającymi Pani/Pana dane są:
2.1. Instytucja Pośrednicząca – Wojewódzki Urzędowi Pracy w Krakowie, plac Na Stawach 1 , 30-107 Kraków
2.2. Instytucja Zarządzająca – Zarząd Województwa Małopolskiego, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
2.3. Minister właściwy ds. rozwoju regionalnego, ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa,
2.4. Beneficjent realizujący Projekt – Fundacja Efekt Motyla, ul. Szymanowskiego 3/58, 25-361 Kielce
2.5. Partner realizujący projekt: Stowarzyszenie PROREW, ul. Kasztanowa 12/15, 25-555 Kielce
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom i osobom zaangażowanym w realizację Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, wykonującym obowiązku kontrolne, a także organom władzy publicznej, w szczególności: upoważnionym pracownikom administratora i podmiotu przetwarzającego, osobom współpracującym przy wykonaniu umowy, podmiotom wspierającym usługi płatnicze świadczone drogą elektroniczną, podmiotom zajmującym się audytem, kontrolą, monitoringiem i sprawozdawczością (przykładowo: Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju, Krajowa Administracja Skarbowa, Wojewoda Małopolski, Najwyższa Izba Kontroli), policji, prokuraturze, sądom, organom egzekucyjnym, podmiotom wykonującym badania ewaluacyjne oraz realizującym działania informacyjno-promocyjne.
- Inspektor ochrony danych osobowych:
Administratorzy oraz podmioty przetwarzające wyznaczyli inspektorów ochrony danych, z którymi może się Pani/Pan kontaktować się w sprawach związanych z ochroną danych osobowych wysyłając wiadomość na adres poczty elektronicznej:
3.1. Zarząd Województwa Małopolskiego: iod@umwm.malopolska.pl
3.2. Minister właściwy ds. rozwoju regionalnego: iod@mfipr.gov.pl
3.3. Fundacja Efekt Motyla: od@fundacjaefektmotyla.pl
3.4. Stowarzyszenie PROREW od@stowarzyszenieprorew.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z prawem i spełniając warunki, o których mowa art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679.
- Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest: Realizacja projektu „Postaw na aktywność!”, w szczególności ustalenie wartości zamówienia, którego dotyczy przedmiotowe zapytanie.
- Okres przetwarzania danych:
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy
o dofinansowanie projektu oraz niezbędny ze względu na zachowanie trwałości projektu, udzielanie pomocy publicznej, jak również dochodzenie roszczeń oraz wymagany przepisami o archiwizacji dokumentów.
- Przysługuje Pani/Panu prawo:
7.1. dostępu do Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
7.2. sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO,
7.3. usunięcia Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 17 RODO,
7.4. ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 18 RODO.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG).
- Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji.
- Przysługuje Pani/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, czyli do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w systemie SL 2014.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z nieuwzględnieniem złożonej oferty, przy ustalaniu wartości przedmiotowego zamówienia.
…………………………………….…………………………………………………..
pieczęć i podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej do
reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego
KLAUZULA ZGODY
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji projektu „Postaw na aktywność!”, a w szczególności ustalenia wartości zamówienia, którego dotyczy przedmiotowe rozeznanie rynku.
…………………………………………………………………………………………..
pieczęć i podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego
Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO) wobec
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania
się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.*
……………………………………………………………………………………………..
pieczęć i podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej
do reprezentowania Wykonawcy
* W przypadku gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączeniem stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa (usunięcie treści oświadczenia np. przez jego wykreślenie).
Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego
…………………………………..
(pieczęć firmowa Wykonawcy)
Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia
l.p. | Imię i nazwisko | Doświadczenie kadry w miesiącach | Opis posiadanych kwalifikacji | Podstawa dysponowania osobą |
……………………………., dn…………………….2020 r.
……………………………………………………………………………………………..
pieczęć i podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej do
reprezentowania Wykonawcy
Do pobrania: